Shop More Submit  Join Login
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo
Download PNG 2472 × 3000




Details

Submitted on
July 6, 2011
Image Size
7.6 MB
Resolution
2472×3000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
427
Favourites
34 (who?)
Comments
29
Downloads
11

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
On Our Way Home by breezelessvanity On Our Way Home by breezelessvanity
Wao, finished this at around 3am... coloring this was fun, challenging, but most of all... torturing @~@

Well, as you can see, they are on their way home, and they have to pass through a cherry blossom (aka sakura) forest :D

Kaikha is kinda their onee-chan or something like that... so yeah that would explain why my character is in there...

Yes, I know I still suck at coloring especially the sakura trees :\

So anyways, Yugi, Yusei, Judai and Atem belongs to Kazuki Takahashi

Kaikha belongs to me :\ (yes, she has heterochroma eyes cause her other eye was pulled out of her =A=)

Ugh, can't believe my printer sucks and this was for my application for a College Org... >.>
Add a Comment:
 
:iconxxmetalgirlxx:
xxMetalgirlxx Featured By Owner Nov 22, 2011
our they her kids ?
Reply
:iconbreezelessvanity:
breezelessvanity Featured By Owner Nov 23, 2011  Student Digital Artist
haha nopes just my main chara from black requiem being a guest star in taking the yugioh protagonists home :D
Reply
:iconxxmetalgirlxx:
xxMetalgirlxx Featured By Owner Nov 23, 2011
true
Reply
:iconadventaim:
adventaim Featured By Owner Jul 23, 2011  Student General Artist
This was what you submitted for Media Max? I gotta find it then :D
Reply
:iconbreezelessvanity:
breezelessvanity Featured By Owner Jul 23, 2011  Student Digital Artist
hahaha ya well nabasa sya after ko prinint e hehehe... kaw? anu ung sinubmit mo? =D
Reply
:iconadventaim:
adventaim Featured By Owner Jul 23, 2011  Student General Artist
lol, umattend ka ba ng GA? Elder spirit na ako :XD:
Reply
:iconbreezelessvanity:
breezelessvanity Featured By Owner Jul 24, 2011  Student Digital Artist
Uh, wala ko masyado naalala sa GA e, I do remember ate nina, ate carla and si ate kat :D hehehe sorry ^^a
Reply
:iconadventaim:
adventaim Featured By Owner Jul 24, 2011  Student General Artist
Aahahaha, it's ok! See you around!
Reply
:iconbreezelessvanity:
breezelessvanity Featured By Owner Jul 24, 2011  Student Digital Artist
Hehehe no prob :D so what's a spiritual adviser?
Reply
:iconadventaim:
adventaim Featured By Owner Jul 25, 2011  Student General Artist
:lol: we're actually seniors who have been officers in the org.
Reply
Add a Comment: